Handlekurv


Din handlevogn er tom!

inkl. mva. ekskl.frakt

NOK 0,00

mva. NOK 0,00

Informasjon
Vi ber deg lese gjennom gjeldene kjøpsbetingelser før du handler hos GAVO.no
I det du bekrefter et kjøp har du samtidig automatisk akseptert og godkjent alle gjeldende betingelser.
For å kunne handle med VISA eller MasterCard på GAVO.no må du ha fylt 18 år.
Er du under 18 år kan du få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg.  
Rettigheter og plikter som forbruker ved kjøp i Norge er lovregulert.
For nærmere informasjon kan du følge disse linker
forbrukerkjøpslovenangrerettloven, markedsføringslovenpersonopplysningsloven,
e-handelsloven og kredittkjøpsloven.
 
Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) inkludert merverdiavgift.
Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før endelig bestilling og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som frakt, emballasje m.m.
Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft.
 
Din bestilling er bindende når ordren blir registrert og du har fått bekreftelse.
Du kan likevel angre kjøpet i følge norsk lov.
 
Betaling
Velg betaling med kort, faktura, delbetaling eller konto hos Klarna Checkout.
Ingen kontoinformasjon blir lagret hos oss.
 
Leveringsbetingelser
GAVO.no leverer til adresser i Norge og bruker Posten / Bring som transportør. Ordrer pakkes og sendes fortløpende.
Varene sendes som brev eller servicepakke. Vanlig leveringstid vil variere fra 1-7 arbeidsdager. 
 
Frakt
Fast fraktbeløp kr 99.-
Fraktfritt ved kjøp over kr 1000.-
Fraktfritt ved henting i vår butikk
Frakt ved retur av varer betales av kjøper.
 
Hente selv
Hvis du tar kontakt FØR du bestiller kan vi avtale at du henter varene hos oss på Vinstra
 
Uavhentede pakker
Ved uavhentede pakker vil kunden bli ilagt et gebyr på kr 250.- for uavhentet vare, samt frakt begge veier, for å dekke våre kostnader i forbindelse med brudd på avtale.
Gebyret skal dekke de ekstra kostnadene og tiden som påfaller GAVO.no  å innhente pakken igjen.
 
  
Angrerett / Angrefrist
Reklamasjon og benyttelse av angrerett følger Norsk lov. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.
Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 14 dager.
Dersom du velger å returnere en vare, må varen være ubrukt og i originalforpakning.
Dersom forsegling på varen er brutt, vil du ikke kunne returnere varen.
Du kan ikke angre kjøpet bare ved å la være å hente din ordre.
Du må gi oss en tydelig beskjed om at du har angret ditt kjøp.
Vi løser ikke ut returer som blir sendt til oss mot oppkrav.
Hele beløpet vil bli tilbakebetalt innen 14 dager etter at varen er returnert til oss.
Her er lenke til angrerettskjema. 
Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto.
 
Reklamasjon
Dersom det oppdages feil eller mangler ved varen har kunden full retur og bytterett innen 14 dager etter at varen er mottatt.
Ved all retur ber vi deg sende en e-post til post@gavo.no med en beskrivelse på hvorfor du ønsker å returnere varen, og du vil få oppgitt adresse hvor varene skal bli sendt til.  
 
 
Garanti
Kjøpes en vare med Garanti gjelder reklamasjonsrett etter Norsk lov.
Skader som er oppstått som følge av uhell, uforsiktig eller feil bruk, normal slitasje, eller servicearbeide
utført av ufaglært personell er ikke reklamasjon.  Ved Garanti-reklamasjoner må kjøpstidspunkt
dokumenteres med vedlegg av kjøpskvittering /faktura.
 
Tilgjengelighet
Alle produkter blir oppdatert automatisk ved kjøp. Produkter som er utsolgt kan også bestilles.
Leveringstiden for varen vil da vises som informasjon under produktbildene.
Det hender likevel at vi kan være utsolgt for et produkt som ligger som tilgjengelig i nettbutikken.
Dersom du ønsker eller savner andre produkter enn de som ligger inne i butikken, så ta gjerne kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet.
 
Levering
Din bestilling er bindende når ordren blir registrert og du har fått bekreftelse.
Du kan likevel angre kjøpet i følge norsk lov.
 
Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg.
Les nøye gjennom ordrebekreftelsen og undersøk at den stemmer med bestillingen.  
Hvis noe ikke stemmer, eller du ønsker å kansellere, ta kontakt med oss enten via epost eller telefon.
Dersom leveringen av produktene blir forsinket utover den gitte tidsramme, blir du informert om når mulig levering kan skje.
 
Kontroller varene
Etter at du har mottatt produktene bør du, så snart som mulig, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.
Hvis du oppdager at pakken din er skadet ved ankomst meld i fra om dette på postkontoret med en gang. Der får du da et skadeskjema som skal fylles ut. Ta senere kontakt med oss på epost.
 
Forbehold
Vi tar forbehold om at hendelser utenfor vår kontroll kan forhindre oss i å levere til avtalt tid og sted.
Dersom en slik situasjon skulle oppstå vil vi så snart som mulig underrette kunden om dette.
Vi tar forbehold om at en vare kan være utsolgt fra vårt lager selv om våre nettsider ikke opplyser om dette.
Når det oppgis et tidspunkt for når en vare forventes å ankomme vårt lager er dette kun veiledende.
Vi tar forbehold om at farger slik du ser det på din datamaskin kan avvike noe fra produktet i virkeligheten.
Vi forbeholder oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt.
Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette.
 
Personopplysninger
GAVO.no  er ansvarlig for behandlingen av de personopplysninger som du som kunde gir til oss.
Personopplysningene, som f.eks. navn, adresse, e-postadresse, blir ikke videreformidlet eller solgt  til andre aktører, men kan brukes for å utvikle kundeforholdet samt for markedsføring av GAVO.no sine  produkter.
Dersom du ikke ønsker dette, vennligst gi oss beskjed